19 Şubat 2017 Pazar

Blog Yazmaya Başlayacaklarin Dikkat Etmesi Gerekenler


blog açmak



    Blog yazmak artık herkesin hayali haline geliyor .Eğer benim diğer yazılarımı okuduysanız hedefinize ulaşmanın yollarından bahsetmiştim.Hangi platform'da blog yazarsanız yazın fark etmez bilmeniz gereken bazı önemli noktalar var.
     
                                                Blog'a Başlangıç
 
  Blog açmak gerçekten çok kolay ve ücretli olup olmaması tamamen size kalmış bir durum .Blog açmak kolay olsa da onu ilerletmek ve insanların sizin blogunuzu, sayfalarınızı takip etmesini sağlamak biraz çaba gerektiren bir durum.Küçük de olsa büyük de olsa adımlar atmalı ve asla pes etmemeliyiz.Blog açmadan önce karar vermeniz gereken ilk şey : hangi platfromda blog açıcak olmanız .En çok kullanılanlar Wordpress and Blogger olmak üzere Wix ile site açabilirsiniz.Şahsen ben hepsini kullandım .Blogger üzerindeki bloglarımla devam ediyorum fakat wordpress üzerinden de yeni blog açıp paylaşım yapmayı düşünüyorum .Başlangıçta Wordpress açarsanız .org ve .com ile biten iki site görüceksiniz ve bir çok kişi size .org ile açmanızı söyleyecek fakat burada hosting gerekir ve benim gibi esy.es şeklinde biten bir siteye sahip olup nefret edebilirsiniz. Eğer wordpress.com sitesinden açarsanız burada bazı eksiklikler var ve benim gibi ücretli hostinger esy.es bağlantısı hoşunuza gitmedi ise ücretli .com .net domainleri almanız lazım .Sakın korkmayın i bunların hepsi sadece küçük engellerdir ve sizi güçlü yapar .

 Blogu açtıktan sonra takipçileriniz olması ve arama motorlarında üst kısımlarda olmak için SEO kurallarını iyi yapmanız lazım .
   Dikkat : Ben bu kurallar hakkında bilgi sahipi olmadığım için gereksiz , düşük seolu temalarla vakit harcadım .Siz siz olun SEO ve temanız ilk önceliğiniz olsun.Ve ilk başta gönderiniz olmadığı için tema çirkin gözükür ama sonra kendini toparlar .

  Tema düzenlemesi yaparken başka bir deneme blog kurup aynı temayı yüklerseniz iyi olur çünki html kodunu düzeltirken yanlışlık olunca sıkıntı çıkıyor.

Blog ile ilgili kodlar veren , güvenilir olduğunu hissettiğiniz siteleri takip edin .


                                 Blog Sahibi Olmanın Yararları


  •  İki gün önce , üniversitemde bir söyleşi vardı ve türkiyenin sayılı iş adamlarından birisi  kendisi.Bize öğrencilik yıllarında blog açtığını söyledi ve bizede tavsiye etti , şahsen blogum olduğu için çok sevindim .
  •  İnanıyorum ki CV ye eklenecek önemli bir konudur  ve ileride size çok yararı olacaktır.Belki de içinizde ne cevherler saklıdır , yapmanı gerek ilk adımı atmak .
  • Her nekadar , maddi getiri elde etmedim ise de bir çok kişi geçimini bloglar üzerinden sağlayabiliyor .
  • Sizi kendinizi araştırma yapmak ve kültür bakımından gelişmek için zorluyor , severseniz blog yazmak için can atarsınız .Sabah ilk aklınıza gelen o olur .
  • Tanınmanızı ve çevrenizin olmasını sağlar , vaktinizi değerlendirmiş ve diğer kişilerle bilgi paylaşmıl olursunuz , ki onlara katkı sağlar. 
                     Eee Blog Açmaya Ne Dersiniz ?


       


Hoşunuza gidebilecekler : 

                                    4 Yıllık Üniversite Nasıl Bir Yılda Biter

                                   Daha İyi Şimdiler

                                   Kayıp Hayatlar ' Plansızlar'

                                   Hayallere Ulaştıran İlk Adım

                                   Başaracağım! başka çaresi yok



                                        Üstün Öğrenme 
                                     Başarıya sürükleyen Alışkanlıklar
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

YAZAR HAKKINDA

0 yorum: