17 Şubat 2017 Cuma

Başaracağım! başka çaresi yok


başarmak senin elinde
   
Bir türlü istediklerinize ulaşamıyor musunuz ?

Hayatta hiç bir başarı elde etmediğinizi mi düşünüyorsunuz ?

Yaptığınız hiç bir şey iyi bir sonuç vermedi mi ?

Planlarınızın hepsi yattı mı ?

Biliyorum, bende oralardaydım , günlerimi sadece pişmanlıkla geçirdim .Yaptığım hiçbir şey olmadı , çok fazla çalıştığıma rağmen insanlar sadece başarısızlığımı gördü.Nefret etmek istedim, edemedim.Zaten bunun fayda vermeyeceğini biliyordum .Hayata küsmüştüm .Hayat bir yande ben öteki.Ne ben ona bakıyordum ne o.Günler geçti böyle , motive edici filmler izlemeye başladım ama hepsi sadece birkaç saat içinde etkisini yitiriyordu.Ama ne olursa olsun yinede beni pozitif tutuyordu ya , devam ettim .Araştırmalarımın sonucunda birkaç yargıya vardım .

  • Ben yıllar boyunca gece, gündüz bilgisayar oyunları oynardım .Ben bir gecede değişmeyi bekledim ve hemen değişme olmayınca kendimi suçlu gördüm.Yani başarı bir gecede gelmiyor.

  • İkinci kısım ise ; hiç bir şey basit değil  ve bundan kaçmamalıyız.Ben bir zorluklar ustayım ( olmasamda olurum inanıyorum) zorluklar beni yıldıramaz .Başarmak istiyorum ve başaracağım

  • Asla ve asla insanların senin hayatını mahvetmelerine izin verme.Başarısız olunca zalim , seni başarılı görünce ancak senden bir yardım beklerler.Hayatını eline al , unutma ki herkes yaptıklarından sorumludur.


              Hayatının efendisi ol


Hoşunuza gidebilecekler : 

                                    4 Yıllık Üniversite Nasıl Bir Yılda Biter

                                   Daha İyi Şimdiler

                                   Kayıp Hayatlar ' Plansızlar'

                                   Hayallere Ulaştıran İlk Adım

                                   Başaracağım! başka çaresi yok



                                        Üstün Öğrenme 
                                     Başarıya sürükleyen Alışkanlıklar


Önceki Yazı
Sonraki Yazı

YAZAR HAKKINDA

0 yorum: