17 Şubat 2017 Cuma

Fit olmanın zamanı


fit olmanın eğlenceli yolu

           Biliyorum , bir çok kişi hergün spor yapmaktan nefret ediyor .Yalnız  şöyle bir gerçek var ki herkes zor olan şeylerden nefret ediyor.Peki ya neden spor yapmayı eğlenceli bir hale dönüştürmeyelim.

Ben gerçekten bir spor fanı değilim fakat bu fit olmadığım , sağlıksız olduğum anlamına gelmez.Sizinle sizi fit tutabilecek birkaç teknik paylaşacağım.


  1. Sandalyeye otur ve bir ayağını havada tut.Ayak topuklarınla birlikte havada ismini harflerini çiz ve bunun sonrasında ne yazmak istersen  topuğunla havada bir şeyler yaz.Gerçekten fit olmak bukadar kolay ve eğlenceli , lütfen zor yolları seçip kendinizi , kalbinizi acıtmayın .

  2. Duvara bir işaret çizin ve zıplayıp oraya ulaşmaya çalışın ve her seferinde daha fazlasını çabalayın.

  3. Dans etmek ; en basiti.Hiç öyle spor salonlarına yorulmak ter atmak için tonlarca paralar verme .Aç bir müzik başla kıvırtmaya.

  4. Ev işi ; her zaman fit olmak ta faydalı olmuştur.Ben dersaneye giderken öğretmenin belirli bir saat belirlediğini ve bu süre içerisinde işleri bitirmeye çalıştığını söylemişti.Bunu çok akıllıca buldum .


      Eğlence varsa ben varım ; haydi beraber fit olalım

     

Hoşunuza gidebilecekler : 

                                    4 Yıllık Üniversite Nasıl Bir Yılda Biter

                                   Daha İyi Şimdiler

                                   Kayıp Hayatlar ' Plansızlar'

                                   Hayallere Ulaştıran İlk Adım

                                   Başaracağım! başka çaresi yok



                                        Üstün Öğrenme 
                                     Başarıya sürükleyen Alışkanlıklar
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

YAZAR HAKKINDA

0 yorum: