2 Şubat 2017 Perşembe

Blogun Amacı


    Selamun Aleykum, hoşgeldiniz .Hızla gelişen dünya bizlere daha çok sıkıntı getirir oldu , artan trafik , vaktimizi sürekli harcadığımız sosyal medya , vaktimizi alan negatif insanlar ve daha fazlası..Hepsi bizleri strese sokmaktan başka bir şey yapmadı.Sıra artık  stres yapmayı kenara bırakıp ,hayatın tadına bakmaya geldi .Peki bu nasıl mümkün ?Bu blogda paylaşacağım test edilmiş tavsiyeler ile size yardım edeceğim .
Artık depresyona girmeye , üzülmeye son! Sevin , Sevin Sevin ...Peki ya kimi? Kendinizi sevin.Siz gerçekten kendini sevmeyen , kendine değer vermeyen insanların 'İnsan sevgisi , Hayvan Sevgisi' gibi sevgilerin lezzetini tadabileceğine inanıyor musunuz?
Hayatta birçok şey stratejiler ile basittir ve hepimiz biliriz ki çok yaşayan tecrübeli olduğu için çok bilir .Eminim bunun tersini söyleyen birisi yoktur.Aslında bunun arkasındaki düşünce çok yaşayan yani diğer bir isimle çok 'gören' kişinin stratejiyi öğrenmiş olmasıdır .Bundan dolayı sizlerle elimden geldiğince test edilmiş stratejileri paylaşacağım.Eminim sizde kendinizde ki değişimi görüp bana teşekkür edeceksiniz. Yalnız , şuan gerçekten stratejinin günümüzde kullanılıp kullanılmadığını düşünmenizi istiyorum .Müsaadenizle ben örnek veriyim ; yemek pişirirken , basketbol oynarken , iş yeri kurarken ve ilerletirken ,markette insanların daha çok aldığı şeyleri kasaya yakın koymak , kung-fu ustasının stratejileri, annenin evi temiz tutma stratejisi...Gerçekten hayatımızda her şeyin bir yolu var .Kolay veya zor .Eğer stratejiniz varsa o işi kolay sürede bitirir, diğerlerinin önüne geçersiniz .
Pozitif düşünce ve strateji ile rakiplerinizden 1 adım değil 2,3,4 ve daha fazla adım ileride olacaksınız.
Sadece bir kere yaşadığınız şu dünyada mutlu günler dilerim, KENDİNİZE İYİ BAKIN
Artık depresyona girmeye , üzülmeye son! Sevin , Sevin Sevin ...Peki ya kimi? Kendinizi sevin.Siz gerçekten kendini sevmeyen , kendine değer vermeyen insanların 'İnsan sevgisi , Hayvan Sevgisi' gibi sevgilerin lezzetini tadabileceğine inanıyor musunuz?Hayatta birçok şey stratejiler ile basittir ve hepimiz biliriz ki çok yaşayan tecrübeli olduğu için çok bilir .Eminim bunun tersini söyleyen birisi yoktur.Aslında bunun arkasındaki düşünce çok yaşayan yani diğer bir isimle çok 'gören' kişinin stratejiyi öğrenmiş olmasıdır .Bundan dolayı sizlerle elimden geldiğince test edilmiş stratejileri paylaşacağım.Eminim sizde kendinizde ki değişimi görüp bana teşekkür edeceksiniz. Yalnız , şuan gerçekten stratejinin günümüzde kullanılıp kullanılmadığını düşünmenizi istiyorum .Müsaadenizle ben örnek veriyim ; yemek pişirirken , basketbol oynarken , iş yeri kurarken ve ilerletirken ,markette insanların daha çok aldığı şeyleri kasaya yakın koymak , kung-fu ustasının stratejileri, annenin evi temiz tutma stratejisi...Gerçekten hayatımızda her şeyin bir yolu var .Kolay veya zor .Eğer stratejiniz varsa o işi kolay sürede bitirir, diğerlerinin önüne geçersiniz .Pozitif düşünce ve strateji ile rakiplerinizden 1 adım değil 2,3,4 ve daha fazla adım ileride olacaksınız.Sadece bir kere yaşadığınız şu dünyada mutlu günler dilerim, KENDİNİZE İYİ BAKIN
Önceki Yazı
First

YAZAR HAKKINDA

0 yorum: