10 Mart 2017 Cuma

Tembel Olmaya Nasıl Son Verilir






      Tembellik , sizi en çok üzen alışkanlığınız .Alışkanlık diyorum , çünkü sürekli yaptığımız her şey birer alışkanlıktır .

 Tembellik yapmaktan , bu özelliğinizden bıktınız öyle değil mi ?Artık sizde herkes gibi 24 saati en iyi şekilde kullanmak , enerjik olmak , bir kere yaşadığınız şu hayatta güzel şeyler elde etmek istiyorsunuz .

Şahsen ben tembellik alışkanlığı hatta hastalık olarak bile nitelendirebileceğimiz bu illetten çok çektim .
Tembellik alışkanlığından kurtulup bana yardım eden o çok önemli yolu sizinle paylaşmak istiyorum .

 Tembelliği bırakmak için yapabileceğimiz çok şey vardır ama eminim ki söyleyeceğim şey sizi tembellikten kurtaran ve etkin bir hayata sahip olmanızı sağlayacak bir tavsiye olacak .

 Tembellik ; tembel olduğunuzu düşündüğünüz için meydana gelir .Yukarıda yazdığım her şey kabul mu ettiniz ? Tembel olduğunuza mı inandınız ? 

Sürekli tembel olarak yaratıldığınızı , tembel olduğunuzu söylüyorsunuz .Tembel olmanın hiç bir sebebi yoktur ancak sen istersen tembel olursun .Tembellik yapmanın bahanesini uydurarak böyle yaratıldığını söyleyerek ancak kendine zarar verirsin ; böyle yapmak yerine tembel olmadığını düşün . 

  Aynı şekilde eğer çok uyuyorsan ; çok uyumadığını , uykudan nefret ettiğini düşün .Böyle düşün ki beynin emri değiştirsin .Çünkü tembel olduğun emrini beynine veren sendin .Şimdi artık beyne emir vermenin vakti.

Beynin cahilliğinin esiri olma. Beyin sen ne dersen onu yapıyor .Bundan dolayıdır ki sen neye inanırsan beyninde onu yapıyor .

Tembellik ; bir his değildir .Tembellik yaptığınız bir aksiyondur .Tembellik yapılır , hissedilmez .

Aktif olmak , enerjik olmak , yaptığın sevmek ...bunlarda birer hareket , aksiyondur .

Yani tembellik yapmayı bırakıp başarılı olmak sadece bir düşünce değişimi kadar basittir.Düşüncenin , tembellik üzerindeki inancını değiştir, sen değişeceksin ve etrafındakilerde bunu fark edecek.

Tembellik yapmak dedim .Peki ya nedir tembellik yapmak ; seni ilgilendiren , senin için önemli olan konu üzerinde yoğunlaşmamaktır .Tembel olarak toplum içerisinde bilinenler sürekli uyudukları ve oturdukları için böyle bilinmez .Onlar sadece farklı ve diğer insanlar tarafından gereksiz gözüken konular üzerinde yoğunlaşırlar .Bir iş yap dersin , yapmaz veya yavaş yapar , bunun sebebi ise onu yapmak istemediği içindir .Oysaki isteseydi onu en iyi şekilde yapardı.

     Özet olarak ; başarılı olduğuna sen inan ki başkaları da sana inanacak potansiyeli sende görsün .Şahsen ben hep yaptığım her şeyi küçük görürdüm , saatlerce ders çalışsam bile onu küçük gördüğüm için çalışmamışım gibi gelirdi .Diğer insanlar çalıştığımı söyleyince , hayır derdim. Hep tembel olduğuma , ve sürekli geç yatıp geç kalkdığım için uykuyu sevdiğime inanmıştım ama yanılmışım .Her şey beyinde başlarmış .Şükür ki başladı .Sende geç olmadan , pişmanlık zamanları gelmeden , yaş ilerlemeden beynine emri ver ' Ben tembel değilim , olabileceğim en iyisi olacağım!'

Önceki Yazı
Sonraki Yazı

YAZAR HAKKINDA

0 yorum: